Departament de Tecnologia
Membres del departament de tecnologia
- Gemma Campamà (ED)
- Mª José Esparcia (Coordinadora d’Escoles Verdes)
- Robert López (tutor 1r ESO D)
- Neus Oñate
- Joan Peris
- Artur Valbuena (ED)
- Merche Martín (Cap de departament)
Departament de Tecnologia
Cunit acull un dels cursos de Premonitor/a d’Educació en el Lleure organitzat per Jove Baix Penedès i que s’adreça a persones joves nascudes entre el 2006 i el 2008. A […]
L’accés a la pornografia comença a l’adolescència, principalment, quan es té el primer mòbil. Aquest contingut es converteix en un referent de les seves relacions afectives i sexuals. Què podem […]
El passat divendres 16 de febrer l’alumnat de l’Institut Camí de Calafell i de l’Institut Giotto Ulivi de San Lorenzo di Borgo (Florència) que estan d’intercanvi, van realitzar l’escenari 2 […]
L’Institut Camí de Mar va celebrar el Dia Mundial de la Lectura en Veu Alta, primer dimecres de febrer, amb la lectura d’un fragment de Romeu i Julieta de William Shakespeare en […]
Premi de cartes d’amor Des de l’any 1993 que cada any per Sant Jordi es llegeix el veredicte del certamen de Cartes d’Amor. Aquest concurs va partir del programa de […]
Els alumnes que no obtenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es poden presentar a les proves que s’organitzen en els centres educatius. Els […]
Toca donar sang, toca construir entre tots el castell de la #maratodonantscat
Presentació mobilitat Notícia a la revista de l’institut Padlet espais comunitat El proyecto “Jobshadowing Ins. Camí de Mar-Istituto Giotto Ulivi” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión […]
Itàlia, Institut Giotto Ulivi Espanya, Institut Camí de Mar El proyecto “Jobshadowing Ins. Camí de Mar-Istituto Giotto Ulivi” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El […]
PROJECTE: “ARXIU DE MEMÒRIA ORAL” El projecte es va iniciar amb un primer contacte de l’entitat Associació Patí Català amb la direcció del centre, proposant col·laboració entre les dues parts […]
ÀMBIT ORGANITZATIU ÀMBIT DIDÀCTIC I METODOLÒGIC ÀMBIT D’APRENENTATGE DE L’ALUMNAT