Envia’ns un suggeriment
Dia Mundial de la Lectura en Veu Alta
L’Institut Camí de Mar va celebrar el Dia Mundial de la Lectura en Veu Alta, primer dimecres de febrer, amb la lectura d’un fragment de Romeu i Julieta de William Shakespeare en […]
Premi de cartes d’amor
Premi de cartes d’amor Des de l’any 1993 que cada any per Sant Jordi es llegeix el veredicte del certamen de Cartes d’Amor. Aquest concurs va partir del programa de […]
Graduat en educació secundària obligatòria (alumnes que no l’han obtingut en finalitzar l’etapa)
Els alumnes que no obtenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es poden presentar a les proves que s’organitzen en els centres educatius. Els […]
Marató de Donants de Sang vine al Camí de Mar
Toca donar sang, toca construir entre tots el castell de la #maratodonantscat
EVIDÈNCIES
Presentació mobilitat Notícia a la revista de l’institut Padlet espais comunitat El proyecto “Jobshadowing Ins. Camí de Mar-Istituto Giotto Ulivi” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión […]
PAÏSOS SOCIS DEL PROJECTE
Itàlia, Institut Giotto Ulivi Espanya, Institut Camí de Mar El proyecto “Jobshadowing Ins. Camí de Mar-Istituto Giotto Ulivi” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El […]
RESUM DEL PROJECTE
PROJECTE: “ARXIU DE MEMÒRIA ORAL” El projecte es va iniciar amb un primer contacte de l’entitat Associació Patí Català amb la direcció del centre, proposant col·laboració entre les dues parts […]
OBJECTIUS GENERALS
ÀMBIT ORGANITZATIU ÀMBIT DIDÀCTIC I METODOLÒGIC ÀMBIT D’APRENENTATGE DE L’ALUMNAT
25-N Ni Flors Ni Violes
Per commemorar el 25N dia contra les violències masclistes, a l’Institut hem realitzar dues activitats: – Una Intervenció feta als passadissos relacionada amb els feminicidis a l’Estat espanyol: 93 parells […]
Curs vetllador/a escolar
Curs de vetllador/a – atenció a la diversitat i adaptació educativa en l’àmbit de lleure i escolar La realització d’aquest curs et permetrà conèixer i valorar el concepte de necessitats […]