Àmbit econòmic
Al següent enllaç podeu obtenir en un fitxer comprimit tota la part econòmica del centre INS Camí de Mar. Per poder descomprimir el fitxer descarregat, heu d’extreure el fitxer *.zip.
Àmbit econòmic
Al següent enllaç podeu obtenir en un fitxer comprimit tota la part econòmica del centre INS Camí de Mar. Per poder descomprimir el fitxer descarregat, heu d’extreure el fitxer *.zip.
L’Institut Camí de Mar va celebrar el Dia Mundial de la Lectura en Veu Alta, primer dimecres de febrer, amb la lectura d’un fragment de Romeu i Julieta de William Shakespeare en […]
Premi de cartes d’amor Des de l’any 1993 que cada any per Sant Jordi es llegeix el veredicte del certamen de Cartes d’Amor. Aquest concurs va partir del programa de […]
Els alumnes que no obtenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es poden presentar a les proves que s’organitzen en els centres educatius. Els […]
Toca donar sang, toca construir entre tots el castell de la #maratodonantscat
Presentació mobilitat Notícia a la revista de l’institut Padlet espais comunitat El proyecto “Jobshadowing Ins. Camí de Mar-Istituto Giotto Ulivi” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión […]
Itàlia, Institut Giotto Ulivi Espanya, Institut Camí de Mar El proyecto “Jobshadowing Ins. Camí de Mar-Istituto Giotto Ulivi” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El […]
PROJECTE: “ARXIU DE MEMÒRIA ORAL” El projecte es va iniciar amb un primer contacte de l’entitat Associació Patí Català amb la direcció del centre, proposant col·laboració entre les dues parts […]
ÀMBIT ORGANITZATIU ÀMBIT DIDÀCTIC I METODOLÒGIC ÀMBIT D’APRENENTATGE DE L’ALUMNAT
Per commemorar el 25N dia contra les violències masclistes, a l’Institut hem realitzar dues activitats: – Una Intervenció feta als passadissos relacionada amb els feminicidis a l’Estat espanyol: 93 parells […]
Curs de vetllador/a – atenció a la diversitat i adaptació educativa en l’àmbit de lleure i escolar La realització d’aquest curs et permetrà conèixer i valorar el concepte de necessitats […]